Facebook Ads Reklama

 Facebook Ads yra reklamos platforma, leidžianti verslams ir individualiems reklamuotojams kurti ir rodyti skelbimus Facebook, Instagram socialiniuose tinkluose. Naudojant šią platformą galima pasiekti specifines auditorijas, taikant įvairius filtrus, tokius kaip demografiniai duomenys, pomėgiai ir elgesys. Naudojant šią reklamą galima labai tiksliai įsivertinti jos efektyvumą ir atsiperkamumą.
manvi_photo3

Kokia yra
Facebook Ads nauda?

Kaip mes dirbame?

Facebook Ads darbų eiga

D.U.K

Dažniausiai užduodami
klausimai apie Facebook Ads

Google Ads veikia pagal mokėjimo už paspaudimą (PPC) modelį, kai reklamuotojai siūlo kainą už tam tikrus raktinius žodžius ir moka, kai vartotojai paspaudžia jų skelbimus.

Facebook Ads skiriamą reklamos biudžetą pasirinksite patys, tačiau mes visada nurodysime rekomenduojamą biudžetą Jūsų veiklos sričiai. Jūs mokėsite už paspaudimus, o jų kaina kiekvienai veiklos sričiai skiriasi ir priklauso nuo konkurencijos, Jūsų svetainės kokybės bei skelbimų kokybės.

Facebook Ads suteikia momentinį matomumą tikslinei auditorijai, aktyviai ieškančiai jūsų produktų ar paslaugų. Ji suteikia galimybę kontroliuoti skelbimų išlaidas, išsamią informaciją apie rezultatus ir lanksčiai pritaikyti kampanijas pagal savo verslo tikslus.

Konversijų sekimo pagalba galima lengvai matyti, kiek pardavimų gavote iš Facebook Ads reklamos ir tokiu būdu pamatuoti investicijų grąžą.

Žinoma! Tačiau turėkite omenyje, kad patyrę ir kvalifikuoti Google Ads specialistai gali pasiekti žymiai mažesnius reklamos kaštus ir užtikrinti ženkliai didesnę reklamos investicijų grąžą.

Taip, daugelis įmonių norėdami dominuoti Google paieškoje investuoja į SEO paslaugas ir kartu leidžia Google Ads reklamą, kad maksimaliai padidintų savo matomumą ir žinomumą. Taip pat SEO leidžia sumažinti Google Ads reklamos kaštus.

Google Ads suteikia momentinį matomumą per mokamą reklamą, o organiniu SEO siekiama pagerinti svetainės reitingą neapmokamuose (organiniuose) paieškos rezultatuose. Abu metodai yra vertingi siekiant skirtingų rinkodaros tikslų.

Prieš pradedant dirbti su nauju klientu, pasirašome 3 arba 6 mėnesių terminuotą sutartį tam, jog būtų galima įsivertinti reklamos grąžą bei agentūros ir kliento suderinamumą. Pasibaigus terminuotai sutarčiai, pasirašome neterminuotą sutartį.

Klientų atsiliepimai

Gaukite pasiūlymą

Atsakykite į klausimus ir pateiksime individualų pasiūlymą.