Facebook Ads Reklama
Kokia yra
Facebook Ads nauda?
-
Greiti rezultatai
Tikslinis lankytojų srautas į jūsų svetainę nuo pirmos reklamos paleidimo dienos. -
Įvairūs skelbimų formatai
Facebook Ads platformoje galima naudoti banerius, vaizdo įrašus, karuseles ir storius. -
Potencialių klientų generavimas
Reklama bus rodoma Jūsų tikslinei auditorijai, todėl sulauksite daugiau potencialių klientų. -
Aiški investicijų grąža
Facebook Ads reklamos konversijų sekimas leidžia aiškiai pamatuoti investicijų grąžą. -
Konkurencinis pranašumas
Naudodami Facebook Ads reklamą aplenksite konkurentus, kurie to nedaro ir būsite labiau matomi.
-
100% kontrolė
Facebook Ads reklamos kampanijos biudžetas yra lengvai koreguojamas ir skirstomas. -
Remarketingas
Facebook Ads reklamos pagalba galime sugrąžinti svetainės lankytojus į svetainę. -
Konversijų sekimas
Sekant konversijas lengvai pamatuojamas Facebook Ads reklamos efektyvumas. -
Pardavimų augimas
Sulaukiate daugiau potencialių klientų, kurie garantuoja pardavimų augimą -
Žinomumo didinimas
Būdami labiau matomi socialiniuose tinkluose didinate savo žinomumą.
Kaip mes dirbame?
Facebook Ads darbų eiga
Strategija ir tikslai
Pirmiausia suprantame jūsų poreikius, verslo tikslus ir tikslinę auditoriją. Tuomet parengiame individualią Facebook Ads strategiją, kad pasiektume norimus rezultatus.
Tikslinės auditorijos nustatymas
Atliekame išsamią raktinių žodžių analizę, kad nustatytume perspektyviausius paieškos terminus. Parenkame tinkamiausius raktažodžius, kad jūsų skelbimai pasiektų tik potencialius klientus.
Skelbimų kūrimas
Kuriame įtikinamus skelbimo tekstus ir patrauklią vaizdinę medžiagą. Skelbimai kuriami taip, kad sudomintų naudotojus ir skatintų įsitraukimą.
Nukreipimo puslapio optimizavimas
Pagal poreikį optimizuojame jūsų nukreipimo puslapį, kad užtikrintume kuo geresnę naudotojo patirtį. Optimizuoti puslapiai lemia didesnes konversijas.
Stebėjimas ir analizė
Įdiegiame pažangią konversijų sekimo infrastruktūrą, kad galėtume stebėti reklamos kampanijos atsiperkamumą. Duomenų analizė suteikia vertingų įžvalgų nuolatiniam reklamos optimizavimui.
Testavimas
Vos paleidę reklamą testuojame įvairius vizualus, tekstus ir auditorijas, kad atrastumėme geriausiai veikiančius skelbimus.
Ataskaitų rengimas ir augimas
Kiekvieną mėnesį siunčiame išsamias reklamos kampanijos ataskaitas, kad galėtumėte aiškiai matyti kur buvo išleistas Jūsų reklamos biudžetas ir kokie rezultatai buvo pasiekti. Atsižvelgdami į jas toliau dirbame su reklamos optimizacija, kad pasiektumėte dar geresnių rezultatų.
D.U.K
Dažniausiai užduodami
klausimai apie Facebook Ads
Google Ads veikia pagal mokėjimo už paspaudimą (PPC) modelį, kai reklamuotojai siūlo kainą už tam tikrus raktinius žodžius ir moka, kai vartotojai paspaudžia jų skelbimus.
Facebook Ads skiriamą reklamos biudžetą pasirinksite patys, tačiau mes visada nurodysime rekomenduojamą biudžetą Jūsų veiklos sričiai. Jūs mokėsite už paspaudimus, o jų kaina kiekvienai veiklos sričiai skiriasi ir priklauso nuo konkurencijos, Jūsų svetainės kokybės bei skelbimų kokybės.
Facebook Ads suteikia momentinį matomumą tikslinei auditorijai, aktyviai ieškančiai jūsų produktų ar paslaugų. Ji suteikia galimybę kontroliuoti skelbimų išlaidas, išsamią informaciją apie rezultatus ir lanksčiai pritaikyti kampanijas pagal savo verslo tikslus.
Konversijų sekimo pagalba galima lengvai matyti, kiek pardavimų gavote iš Facebook Ads reklamos ir tokiu būdu pamatuoti investicijų grąžą.
Žinoma! Tačiau turėkite omenyje, kad patyrę ir kvalifikuoti Google Ads specialistai gali pasiekti žymiai mažesnius reklamos kaštus ir užtikrinti ženkliai didesnę reklamos investicijų grąžą.
Taip, daugelis įmonių norėdami dominuoti Google paieškoje investuoja į SEO paslaugas ir kartu leidžia Google Ads reklamą, kad maksimaliai padidintų savo matomumą ir žinomumą. Taip pat SEO leidžia sumažinti Google Ads reklamos kaštus.
Google Ads suteikia momentinį matomumą per mokamą reklamą, o organiniu SEO siekiama pagerinti svetainės reitingą neapmokamuose (organiniuose) paieškos rezultatuose. Abu metodai yra vertingi siekiant skirtingų rinkodaros tikslų.
Prieš pradedant dirbti su nauju klientu, pasirašome 3 arba 6 mėnesių terminuotą sutartį tam, jog būtų galima įsivertinti reklamos grąžą bei agentūros ir kliento suderinamumą. Pasibaigus terminuotai sutarčiai, pasirašome neterminuotą sutartį.
Klientų atsiliepimai
Gaukite pasiūlymą
Atsakykite į klausimus ir pateiksime individualų pasiūlymą.