Google Ads reklama
Kas yra Google Ads reklama?

Kokia yra
Google Ads nauda?
-
Greiti rezultatai
Tikslinis lankytojų srautas į jūsų svetainę nuo pirmos reklamos paleidimo dienos. -
Mokate tik už rezultatą
Google Ads PPC (Pay-Per-Click) sistema leidžia mokėti tik už reklamos paspaudimus. -
Potencialūs klientai
Reklama yra rodoma tik tarp jūsų verslo raktažodžių, todėl sulaukiate potencialių klientų. -
Aiški investicijų grąža
Google Ads reklamos kampanijos statistikos leidžia aiškiai pamatuoti investicijų grąžą. -
Konkurencinis pranašumas
Naudodami Google Ads reklamą aplenkiate konkurentus Google paieškoje.
-
100% kontrolė
Google Ads reklamos kampanijos biudžetas yra lengvai koreguojamas ir skirstomas. -
Remarketingas
Google Ads reklamos pagalba klientus paverčiame lojaliais. -
Konversijų sekimas
Sekant konversijas lengvai pamatuojamas Google Ads reklamos efektyvumas. -
Pardavimų augimas
Sulaukiate daugiau potencialių klientų, kurie garantuoja pardavimų augimą -
Žinomumo didinimas
Būdami pirmose Google paieškos pozicijose didinate savo žinomumą.
Kaip mes dirbame?
Google Ads darbų eiga
Strategija ir tikslai
Pirmiausia suprantame jūsų unikalius verslo tikslus ir tikslinę auditoriją. Parengiame individualią Google Ads strategiją, kad pasiektume jūsų tikslus.
Raktinių žodžių tyrimas
Atliekame išsamią raktinių žodžių analizę, kad nustatytume perspektyviausius paieškos terminus. Parenkame tinkamiausius raktažodžius, kad jūsų skelbimai pasiektų tik potencialius klientus.
Skelbimų kūrimas
Kuriame įtikinamus skelbimo tekstus ir patrauklią vaizdinę medžiagą. Skelbimai kuriami taip, kad sudomintų naudotojus ir skatintų įsitraukimą.
Tikslinės auditorijos parinkimas
Naudojame preciziškiausias Google reklamos parinktis, kad pasiektume jūsų idealią auditoriją. Siekdami užtikrinti didžiausią efektą naudojame demografinius rodiklius, vietą ir interesus.
Kainos pasiūlymo strategija
Optimizuojame jūsų raktažodžių kainos pasiūlymo strategiją, kad maksimaliai padidintumėte investicijų grąžą. Nuolatinė priežiūra užtikrina, kad reklamos biudžetas yra naudojamas veiksmingai ir atneša didžiausią investicijų grąžą.
Nukreipimo puslapio optimizavimas
Pagal poreikį optimizuojame jūsų nukreipimo puslapį, kad užtikrintume kuo geresnę naudotojo patirtį. Optimizuoti puslapiai lemia didesnes konversijas.
Stebėjimas ir analizė
Įdiegiame pažangią konversijų sekimo infrastruktūrą, kad galėtume stebėti reklamos kampanijos atsiperkamumą. Duomenų analizė suteikia vertingų įžvalgų nuolatiniam reklamos optimizavimui.
Ataskaitų rengimas ir augimas
Kiekvieną mėnesį siunčiame išsamias reklamos kampanijos ataskaitas, kad galėtumėte aiškiai matyti kur buvo išleistas Jūsų reklamos biudžetas ir kokie rezultatai buvo pasiekti. Atsižvelgdami į jas toliau dirbame su reklamos optimizacija, kad pasiektumėte dar geresnių rezultatų.
D.U.K
Dažniausiai užduodami
klausimai apie Google Ads
Google Ads veikia pagal mokėjimo už paspaudimą (PPC) modelį, kai reklamuotojai siūlo kainą už tam tikrus raktinius žodžius ir moka, kai vartotojai paspaudžia jų skelbimus.
Google Ads skiriamą reklamos biudžetą pasirinksite patys, tačiau mes visada nurodysime rekomenduojamą biudžetą Jūsų veiklos sričiai. Jūs mokėsite už paspaudimus, o jų kaina kiekvienai veiklos sričiai skiriasi ir priklauso nuo konkurencijos, Jūsų svetainės kokybės bei skelbimų kokybės.
Google Ads suteikia momentinį matomumą tikslinei auditorijai, aktyviai ieškančiai jūsų produktų ar paslaugų. Ji suteikia galimybę kontroliuoti skelbimų išlaidas, išsamią informaciją apie rezultatus ir lanksčiai pritaikyti kampanijas pagal savo verslo tikslus.
Konversijų sekimo pagalba galima lengvai matyti, kiek pardavimų gavote iš Google Ads reklamos ir tokiu būdu pamatuoti investicijų grąžą.
Žinoma! Tačiau turėkite omenyje, kad patyrę ir kvalifikuoti Google Ads specialistai gali pasiekti žymiai mažesnius reklamos kaštus ir užtikrinti ženkliai didesnę reklamos investicijų grąžą.
Taip, daugelis įmonių norėdami dominuoti Google paieškoje investuoja į SEO paslaugas ir kartu leidžia Google Ads reklamą, kad maksimaliai padidintų savo matomumą ir žinomumą. Taip pat SEO leidžia sumažinti Google Ads reklamos kaštus.
Google Ads suteikia momentinį matomumą per mokamą reklamą, o organiniu SEO siekiama pagerinti svetainės reitingą neapmokamuose (organiniuose) paieškos rezultatuose. Abu metodai yra vertingi siekiant skirtingų rinkodaros tikslų.
Prieš pradedant dirbti su nauju klientu, pasirašome 3 arba 6 mėnesių terminuotą sutartį tam, jog būtų galima įsivertinti reklamos grąžą bei agentūros ir kliento suderinamumą. Pasibaigus terminuotai sutarčiai, pasirašome neterminuotą sutartį.