Kas yra Google ads?

Google Ads Reklama

Google Ads, anksčiau vadinta Google AdWords, yra Google sukurta internetinės reklamos platforma. Ji leidžia įmonėms ir reklamuotojams kurti ir rodyti skelbimus Google paieškos rezultatų puslapiuose, taip pat plačiame Google partnerių svetainių ir platformų tinkle. Google Ads veikia pagal mokėjimo už paspaudimą (PPC) modelį, kai reklamuotojai siūlo kainą už tam tikrus raktinius žodžius ir moka, kai vartotojai paspaudžia jų skelbimus.
Businessman working with modern computer virtual dashboard analyzing finance sales data and economic growth graph chart and block chain technology.

Kokia yra
Google Ads nauda?

Kaip mes dirbame?

Google Ads darbų eiga

KĄ Esame pasiekę?

Mūsų Google Ads rezultatai

7.6x ROAS

Elektroninės baldų parduotuvės mėnesio reklamos rezultatai Lietuvos rinkoje.

1€ išleistas reklamai klientui sugeneruoja 7.6€ apyvartos.

Užklausa už 4.37

Psichologų internetinės svetainės mėnesio reklamos rezultatai Lietuvos rinkoje.

Naujo kliento užklausa kainuoja 4.37€.

D.U.K

Dažniausiai užduodami
klausimai apie Google Ads

Google Ads veikia pagal mokėjimo už paspaudimą (PPC) modelį, kai reklamuotojai siūlo kainą už tam tikrus raktinius žodžius ir moka, kai vartotojai paspaudžia jų skelbimus.

Google Ads skiriamą reklamos biudžetą pasirinksite patys, tačiau mes visada nurodysime rekomenduojamą biudžetą Jūsų veiklos sričiai. Jūs mokėsite už paspaudimus, o jų kaina kiekvienai veiklos sričiai skiriasi ir priklauso nuo konkurencijos, Jūsų svetainės kokybės bei skelbimų kokybės.

Google Ads suteikia momentinį matomumą tikslinei auditorijai, aktyviai ieškančiai jūsų produktų ar paslaugų. Ji suteikia galimybę kontroliuoti skelbimų išlaidas, išsamią informaciją apie rezultatus ir lanksčiai pritaikyti kampanijas pagal savo verslo tikslus.

Konversijų sekimo pagalba galima lengvai matyti, kiek pardavimų gavote iš Google Ads reklamos ir tokiu būdu pamatuoti investicijų grąžą.

Žinoma! Tačiau turėkite omenyje, kad patyrę ir kvalifikuoti Google Ads specialistai gali pasiekti žymiai mažesnius reklamos kaštus ir užtikrinti ženkliai didesnę reklamos investicijų grąžą.

Taip, daugelis įmonių norėdami dominuoti Google paieškoje investuoja į SEO paslaugas ir kartu leidžia Google Ads reklamą, kad maksimaliai padidintų savo matomumą ir žinomumą. Taip pat SEO leidžia sumažinti Google Ads reklamos kaštus.

Google Ads suteikia momentinį matomumą per mokamą reklamą, o organiniu SEO siekiama pagerinti svetainės reitingą neapmokamuose (organiniuose) paieškos rezultatuose. Abu metodai yra vertingi siekiant skirtingų rinkodaros tikslų.

Prieš pradedant dirbti su nauju klientu, pasirašome 3 arba 6 mėnesių terminuotą sutartį tam, jog būtų galima įsivertinti reklamos grąžą bei agentūros ir kliento suderinamumą. Pasibaigus terminuotai sutarčiai, pasirašome neterminuotą sutartį.