REzultatai
Realūs pasiekti Rezultatai
Bendradarbiavimas su Manvi Media užtikrina mūsų klientams realius rezultatus. Mūsų klientai džiaugiasi didesniu svetainės lankomumu, potencialių klientų srautu ir investicijų grąža.






Atlikus SEO optimizaciją šiai įmonei, užsiimančia balkonų stiklinimu, plastikiniais langais ir šarvuotomis durimis, svetainę iškėlėme į pirmąjį Google puslapį vos per 3 mėnesius ir ženkliai padidinome matomumą ir organinį srautą. Per metus sugeneruota 145000 svetainės parodymų ir 3300 lankytojų itin konkurencingoje langų ir durų rinkoje.

Su šia statybinės įmonės svetaine pasiekėme labai gerus rezultatus konkurencingoje rinkoje. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 31.15% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 2.61%
Vos €0.10 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €2.56

Su šia moteriškų batų el. parduotuve pasiekėme labai gerus rezultatus konkurencingoje rinkoje. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 11.63% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 2.69%
Vos €0.10 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €1.16

Su šia maisto papildų ir vitaminų el. parduotuve pasiekėme labai gerus rezultatus konkurencingoje rinkoje. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 15.25% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 3.27%
Vos €0.35 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €2.46

Su šia saulės modulių ir inverterių el. parduotuve pasiekėme labai gerus rezultatus konkurencingoje rinkoje. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 12.42% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 2.69%
Vos €0.20 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €1.16

Su šia buhalterinių paslaugų svetaine, pasiekėme labai gerus rezultatus konkurencingoje rinkoje. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 5.61% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 2.91%
Vos €0.64 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €3.44

Su šia plastikinių langų įmonės svetaine pavyko pasiekti ypatingai gerus rezultatus konkurencingoje nišoje. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 15.53% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 2.61%
Vos €0.42 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €2.56

Su šia Daukšiagirės dvaro svetaine, turėdami limituotą biudžetą, pasiekėme labai gerus rezultatus konkurencingoje rinkoje. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 8.08% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 3.71%
Vos €0.17 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €2.37

Su šia medicininių dėlių įmonės svetaine, turėdami limituotą biudžetą, dominavome rinkoje ir pasiekėme gerus rezultatus. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 19.06% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 3.27%
Vos €0.26 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €2.62

Su šia šaldymo įrangos įmonės svetaine pavyko pasiekti ypatingai gerus rezultatus konkurencingoje nišoje. Optimizavus reklamos kampaniją ženkliai padidinome CTR ir sumažinome CPC, kad reklama generuotų didžiausią investicijų grąžą:
Net 12.11% CTR (Click Through Rate), kai nišos vidurkis yra 2.61%
Vos €0.59 Avg. CPC (Cost Per Click), kai nišos vidurkis yra €2.56